Çorlu Belediyesi ISO Denetiminde ‘Sınıftan Geçti’


Çorlu Belediyesi Türk Loydu Vakfı İktisadi İşletmesinden almış olduğu ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesine istinaden yapılan 1. Periyodik Denetiminden başarıyla çıktı.
Yönetim sisteminin standardın gereklilerine uygunluğunun, yeterliliğinin ve etkinliliğinin belirlenmesi, kuruluşun kalite politikası ve prosedürlerine bağlılığının tespit edilmesi, yönetim sisteminin kuruluş kalite hedeflerine ulaşma/erişmedeki başarı düzeyinin ve sürekliliğinin sağlandığının belirlenmesi amacıyla Türk Loydu Vakfı İktisadi İşletmesinden gelen baş denetçi Yonca AKDAĞCIK ve denetçiler Şehnaz NALBANT ve Ülkü ORTAÇ tarafından 1. periyodik denetim gerçekleştirildi. Tetkiklerin ardından Türk Loydu yetkililerince sunulan raporda kalite belgesinin devamına karar verildi. Denetim ekibi TS EN 9001:2000 standardı istekleri ve yönetim sistemi dokümantasyonunda tanımlanan gereklilikler kapsamında denetim programına göre proses bazlı bir denetim gerçekleştirilmiştir. Belgelendirme kapsamı içinde denetim amaçlarına ulaşılmıştır. Denetim örnekleme yöntemi ile gerçekleştirilmiştir.Denetimde mülakat, faaliyetlerin gözlemlenmesi, dokümanların ve kayıtların gözden geçirilmesi gibi yöntem kullanılarak yapılmıştır.Belediye Başkan Vekili Mehmet Bulut ‘ Çorlu Belediyesinin bir mensubu olmanın ruhu içinde yardımlaşarak, tüm halkımızın beklentilerini güler yüzlü hizmet ile karşılamak. Müşteri odaklı çalışmayı hedefleyen, bilinçli personelimizle vatandaşlarımızın memnuniyetini en üst seviyede gerçekleştirmek Kalite Yönetim Sistemi etkinliğini sürekli iyileştirme ile geliştirmek. Önce İnsan ve ilkeli belediyecilik anlayışı ile hukuktan ve dürüstlükten taviz vermeden hizmetimizi sürekli geliştirerek sunmaktır.’ Dedi

0 yorum: