Başkan Şık adaylığını açıkladı


AK Parti Tekirdağ İl Başkanı Mehmet Şık, görevinden istifa ederek yerel seçimlerde Tekirdağ Belediye Başkan aday adayı olduğunu açıkladı. Belediye Başkan aday adayı Mehmet Şık, "AK Parti teşkilatını kendi çocuğum olarak görüyorum. Eğer başkan adayı olursam tüm mal varlığımı basın önünde kamuoyuna açıklayacağım" dedi. AK Parti Tekirdağ İl Başkanı Mehmet Şık, aday adaylığı için parti binasında bir tören düzenledi. Törene başta Çerkezköy, Çorlu teşkilatları olmak üzere çok sayıda partili katıldı. Aday olmayı son bir hafta düşünerek karar verdiğini ifade eden Belediye Başkan Aday adayı Mehmet Şık, kurulduğu günden bu yana partisi için her türlü fedakarlığı yaptığını söyledi. Şık, "Partimiz kurulduğu günden bu güne kadar çok daha güçlendi. Tekirdağ'da partiye üye sayımız çok azdı. Ama tüm ilçelerde, mahallelerde teşkilatlandık ve partimizi bugünlere getirdik. 6 yıldır buradayım. AK Parti teşkilatını kendi çocuğum olarak görüyorum. Son bir haftadır benimle gelip görüşen herkesin bir isteği vardı. Artık seni belediye başkanı olarak görmek istiyoruz dediler. Tekirdağ'a ve ilçelerine yaptığımız projeler yatırımlar var. Ama merkez ilçemizde belediyemizde eksikler var dediler. Bende bu kararı almadan önce tüm teşkilatlarımız ile görüşerek görüşlerini aldım. Herkesin olumlu desteğini alınca aday adayı olmaya karar verdim. Adaylığım kabul edilirse Başbakan ve bakanlar ile beraber Tekirdağ'ın gelecek 50 yılı için projeler hazırlayacağız. Bu projeler Tekirdağ'ın gelecek 50 yılına damgasını vuracak" dedi. Kimseye verilmeyecek bir hesabının olmadığını ifade eden Tekirdağ Belediye Başkan adayı Mehmet Şık, "Ben ne babamı ne annemin başını öne eğecek bir şey yapmadım. Eğmemek içinde çalıştım çırpındım. Şimdide bundan sonra da kimseye verilmeyecek bir hesabımız yoktur. Eğer başkan adaylığım kabul edilirse tüm basın huzurunda mal varlığımı açıklayacağım. Kimsenin aklında soru işareti bırakmayacağım. Bundan kimsenin şüphesi olmasın" diyerek Tekirdağ Belediye Başkan aday adayı olduğunu açıkladı. Törene katılan çok sayıda partili ise tezahüratlarda bulunarak Mehmet Şık'a destek verdi. AK Parti Tekirdağ İl Başkanlığı görevinden istifa eden Mehmet Şık'ın yerine ise Başkan yardımcısı olan Bayram Meral'in vekalet edeceği bildirildi.
İHA

0 yorum: