Bilimsel Performans Ödül Töreni


Science Citation Index-Expanded kapsamındaki dergilerde 2007 yılında yaptığı yayınlarla dereceye giren Namık Kemal Üniversitesi öğretim üyeleri için "2007 Yılı Bilimsel Performans Ödül Töreni" düzenlendi. Namık Kemal Üniversitesi Değirmenaltı Yerleşkesi'nde düzenlenen ödül törenine, Tekirdağ Belediye Başkan Yardımcısı Mürsel Özcan, Tekirdağ Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Demirdağ, Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nizamettin Şenköylü, Rektör Yardımcıları Adnan Orak ile Osman Şimşek, NKÜ Öğretim görevlileri ve çok sayıda öğrenci katıldı. Namık Kemal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nizamettin Şenköylü, "NKÜ olarak mutlu bir günü yaşıyoruz. Kuruluşumuzdan beri bilimsel çalışmalara önem veren, Atatürk İlke ve İnkılapları doğrultusunda gençler yetiştiren üniversitemizin bilime olan katkısının sonuçlarını görmekten mutluluk duyuyorum. 2007'de Science Citation Index-Expanded kapsamındaki dergilerde bilimsel makaleleri yayınlanan ve dereceye giren öğretim üyelerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyorum" diye konuştu. Konuşmanın ardından 2007'de Science Citation Index-Expanded kapsamındaki dergilerde yaptıkları yayınlardan dolayı ilk on dereceye giren öğretim üyeleri, Yrd. Doç. Dr. Temine Şabudak, Yrd. Doç. Dr. Türkan Aktaş, Doç. Dr. Fatih Konukçu, Prof. Dr. Muhammet Arıcı, Yrd. Doç. Dr. Ömer Azabağaoğlu, Yrd. Doç. Dr. Ali Rıza Dinçel, Yrd. Doç. Dr. Ümit Geçgel, Prof. Dr. Orhan Dağlıoğlu, Doç. Dr. Ersin Şamlı ve Doç Dr. Ahmet Kubaş ödülleri Rektör Şenköylü tarafından verildi. Yayın performansına göre 20 puan alan öğretim üyeleri, Prof. Dr. İsmail Hakkı İnan, Prof. Dr. Müjgan Kıvan, Yrd. Doç. Dr. Hülya Orak, Yrd. Doç. Dr. İsmail Yılmaz, Araş. Gör. Mustafa Mirik, Uzm. Sevinç Adiloğlu, 18 puan alan öğretim üyesi, Yrd. Doç. Dr. İsrafil Kocaman, 16 puan alan öğretim üyesi, Doç Dr. Ahmet İstanbulluoğlu, 14 puan alan öğretim üyeleri, Prof. Dr. Muhammet Arıcı, Prof. Dr. Nihal Özder, Doç. Dr. Selçuk Bulut, Doç. Dr. Yeşim Erdem, Yrd. Doç. Dr. Günay Yıldız Türe, Yrd. Doç. Dr. Uğur Bal, Yrd. Doç. Dr. Murat Taştan, Yrd. Doç. Dr. Yasemin Oraman, Yrd. Doç. Dr. Gökhan Unakıtan, 12 puan alan öğretim üyeleri, Prof. Dr. Osman Şimşek, Yrd. Doç. Dr. Uğur Akyol, Araş. Gör. Harun Hurma ve 10 puan alan öğretim üyeleri Prof. Dr. Ahmet Çıtır, Prof. Dr. Mehmet Demirci, Prof. Dr. Bahattin Akdemir, Doç. Dr. Tolga Erdem, Yrd. Doç. Dr. Oktay Asutay ve Yrd. Doç. Dr. Tuncay Gümüş'e teşekkür beratı verilerek notebook hediye edildi.
İHA

0 yorum: